مجلس دست به کار شد؛ حقوق بگیری بیش از 200 نفر از نزدیکان خودروسازان!

خودروسازان بیش از 200 نفر از اقوام خود را استخدام کرده اند!

طرح ممنوعیت واردات خودرو به داخل کشور که بیش از چندین ماه است اجرایی شده، تاثیرات گوناگونی بر بازار خودرو داشته است. این طرح ابتدا برای حمایت از تولیدات داخلی و در راستای رونق اقتصاد کشور ارائه شده بود اما با گذشت زمان باعث شد که برخی از مدیران صنعت خودرو و خودروسازان داخلی به فکر سواستفاده از آن بیوفتند و خودروهای بی‌کیفیت و با قیمت بالا تولید کنند. حال بعد از گذشت چندین ماه از این طرح ممنوعه، نایب رئیس کمیسیون حقوقی مجلس ادعای عجیبی را مطرح کرده که مجموعه اجاره خودرو و اجاره و کرایه ماشین پارسیان همراه در ادامه به آن می‌پردازد.

 

 

اجرای طرح واردات خودرو به نفع همه است!

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام و المسلمین حسن نوروزی گفت: لازم است که واردات خودروی خارجی به کشور انجام شود چراکه این مهم باعث کاهش قیمت و رقابتی شدن کیفیت خودروها خواهد شد. همچنین نیاز است که خودروسازان داخلی بدانند خودروهای بی‌کیفیت آن‌ها باعث واردات خودروهای خارجی شده است.

نایب رئیس کمیسیون حقوقی مجلس بر ادامه گفت و گوی خودش با خبرگزاری تسنیم افزود: نظرات مجمع تشخیص مصلحت نظام، شورای نگهبان، مجلس و دولت بر واردات خودرو است تا بخش کمبود خودرو در کشور تأمین شود. در این چندسال خودروسازهای داخلی صرفا مشکل مالی خودشان را حل کردند و بهبودی در کیفیت خودروهای خود نداشته اند.

 

سخنان نوروزی خطاب به خودروسازان

سخنان نوروزی خطاب به خودروسازان

 

نوروزی با بیان اینکه خودروسازان بدهی سالانه نزدیک به 80 هزار میلیارد دارند ادامه داد: وزارت صمت باید فکری کند و ایران خودرو و سایپا را به بخش خصوصی واگذار کرده تا این بدهی‌ها کم شود. چرا که سهامداران اصلی و بخش خصوصی خودروسازان برنامه‌های مهمی برای این شرکت‌ها دارند و وعده داده‌اند در صورت خصوصی‌سازی هیچ بدهی نداشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین حسن نوروزی گفت و گوی خود را با ادعای عجیبی پایان داد: مدیران خودروسازها بیش از 200 نیرو و مشاور از اقوام خود را در شرکت‌ها استخدام کرده‌اند که باید این رویه به‌کارگیری و انتصابات فامیلی اصلاح شود. ایشان در ادامه گفت که باتوجه به اینکه طرح تحقیق و تفحص از خودروسازان رای آورده، در آینده‌ای نه چندان شاهد اصطلاحات گسترده‌ای در این صنعت خواهیم بود.

 

برای خواندن مقاله حضور خودروهای خروجی در نمایشگاه خودرو تهران اینجا کلیک کنید

 

باتوجه به سخنان مطرح شده توسط نایب رئیس کمیسیون حقوقی مجلس، امیدواریم که به زودی شاهد تغییرات گسترده‌ای در بازار خودرو و همینطور تولید باکیفیت با کاهش قیمت و همینطور واردات خودروهای خارجی در بازار باشیم. ممنون از اینکه این مقاله از مجموعه اجاره خودرو و اجاره اتومبیل و خودرو و رنت ماشین و خودرو پارسیان همراه را تا انتها خواندید.

پارسیان همراه قدیمی‌ترین مجموعه در زمینه اجاره خودرو ، رنت ماشین و کرایه اتومبیل در کشور با بیش از 20 سال سابقه است و  اگر شما عزیزان قصد اجاره خودرو بدون راننده را دارید می‌توانید اینجا و اگر مایل هستید خودرو با راننده و تشریفات لوکس اجاره کنید، اینجا کلیک کرده و یا با شماره 22453020 تماس گرفته تا کارشناسان فنی مجموعه پارسیان همراه راهنمایی‌تان کند.

 

 

منبع خبرگزاری تسنیم

اینستاگرام ما

ارسال دیدگاه

لطفا نام خود را وارد کنید! لطفا آدرس ایمیل را صحیح وارد کنید! لطفا پیام را وارد کنید!