تذکر جدی سازمان ملی استاندارد به خودروسازان!

سازمان ملی استاندارد به خودروسازان تذکر داد

کیفیت پایین برخی از خودروهای تولید شده و نقص فنی بسیاری از خودروها بر کسی پوشیده نیست؛ تصادفات متعدد جاده‌ای و خسارات مادی و معنوی بسیاری که این تصادفات در پی داشته گواه بر این موضوع است. در پی اعتراضات شدید به کیفیت بد خودروها، اسلام پناه رئیس سازمان ملی استاندارد طی مصاحبه‌ای با شبکه خبر به خودروسازان تذکر جدی داد. با ادامه این مقاله از مجموعه اجاره خودرو و اجاره ماشین و کرایه ماشین و رنت خودرو پارسیان همراه تا انتها همراه باشید تا به بررسی این خبر بپردازیم.

 

حذف خودروهای بی‌کیفیت از چرخه تولید

متاسفانه کشورمان در ردیف کشورهای دارای بالاترین نرخ تلفات ناشی‌ از تصادفات جاده‌ای قرار دارد و هر ساله تعداد زیادی از هموطنان در پی تصادفات رانندگی کشته می‌شوند. طبق گزارشات منتشر شده، دلیل اکثر تصادفات و مرگ و میر بالای آنها پایین بودن کیفیت خودروهاست. با این وجود و اطلاع از بی‌کیفیتی واضح بازار خودرو، امید است هرچه زودتر دولت و خودروسازان تصمیمی درست در راستای بهبود اوضاع موجود بگیرند تا کمتر شاهد حوادث ناگوار رانندگی باشیم.

این هم یک خبر نگران‌کننده است که بیشتر افرادی که از صنعت خودرو با چنین کیفیت نامطلوبی حمایت می‌کنند، به نظر می‌رسد فقط به فکر سود و منافع خود هستند و جان مردم برایشان ارزشی نخواهد داشت. طبق ادعای سازمان ملی استاندارد اقداماتی در‌ جهت بهبود کیفیت خودروهای داخلی ازجمله حذف خودروهای قدیمی مثل تیبا و سمند انجام گرفت. لازم به ذکر است  باتوجه به اینکه خودروهای ذکر شده جزو محصولات پر تیراژ سایپا و ایران خودرو هستند، حذف آنها از خط تولید کاری زمان‌بر است.

 

برای خواندن مقاله بازدید از ایران خودرو ری را اینجا کلیک کنید

 

در پی همین حواشی اسلام پناه رئیس سازمان ملی استاندارد در گفت و گویی در شبکه خبر عنوان کرد: به خودروسازها درباره ایمنی برخی خودروها تذکرات جدی داده شده است. اگر برخی مطالبات که سازمان ملی استاندارد درباره برخی خودروها دارد اجرا نشود، آن خودروها هم مانند تیبا ۱، تیبا ۲ و سمند از خط تولید خارج می‌شوند.

 

اما اینکه این تذکر و تذکرات مکرری که در چندسال گذشته توسط برخی از نهادهای مهم کشور به خودروسازان داخلی داده اند چقدر اثر گذار بوده است، نتیجه‌اش را می شود در بازار خودروسازی مشاهده کرد. شما عزیزان برای خواندن بروزترین اخبار دنیای خودرو می‌توانید مجله اجاره اتومبیل و کرایه ماشین و کرایه اتومبیل پارسیان همراه را دنبال کنید.

 

پارسیان همراه قدیمی‌ترین مجموعه در زمینه اجاره خودرو ، رنت ماشین و کرایه اتومبیل در کشور با بیش از 20 سال سابقه است و  اگر شما عزیزان قصد اجاره خودرو بدون راننده را دارید می‌توانید اینجا و اگر مایل هستید خودرو با راننده و تشریفات لوکس اجاره کنید، اینجا کلیک کرده و یا با شماره 22453020 تماس گرفته تا کارشناسان فنی مجموعه پارسیان همراه راهنمایی‌تان کند.

اینستاگرام ما

ارسال دیدگاه

لطفا نام خود را وارد کنید! لطفا آدرس ایمیل را صحیح وارد کنید! لطفا پیام را وارد کنید!