شایعه در شهر؛ توقف تولید پژو 207 دو رنگ؟

تولید پژو 207 دو رنگ

تولید موفق پژو 206 و محبوبیت فوق‌العاده آن در کشور بود که باعث شد گروه خودروسازی ایران خودرو به فکر تولید پژو 207 دو رنگ از نسل جدید خود بپردازد. حال باتوجه به موفقیتی که این خودرو نیز در بازار خودرو ایران داشت، در چند روز گذشته شایعاتی مبتنی بر توقف تولید خودرو 207 دو رنگ منتشر شده که ما می‌‌خواهیم در این مقاله از مجله اجاره خودرو و اجاره ماشین و کرایه خودرو پارسیان همراه به آن بپردازیم.

پایان تمام شایعات با اعلام رسمی

خودرو 207 برای اولین بار در سال ۱۹۸۹ راهی بازار ایران شد اما این ۲۰۷ واقعی نبود بلکه یک فیس‌لیفت بزرگ روی همان ۲۰۶ بود که توسط شعبهٔ برزیلی پژو انجام گرفته و سعی داشت چهرهٔ ۲۰۶ را به ۲۰۷ شبیه کند. این خودرو که در اروپا با نام ۲۰۶ پلاس عرضه شد، دماغهٔ کاملاً جدید با چراغ‌های بزرگ‌تر داشت اما در عقب تغییرات آن بسیار اندک بوده و صرفاً به گرافیک متفاوت چراغ‌ها و سپر جدید محدود می‌شد. سپس در سال ۱۳۹۱ در پی تشدید تحریم‌ها علیه ایران، تولید ۲۰۷ در کشورمان متوقف شد تا اینکه حدود چهار سال بعد، ایران‌خودرو این هاچ‌بک فرانسوی را ایرانیزه کرده و تولید آن را در سال ۱۳۹۵ از سر گرفت.

پس از موفقیت شرکت سایپا با کوییک R یا همان کوییک دو رنگ، ایران‌خودرو نیز به فکر عرضه ۲۰۷ دو رنگ با پسوند MC یا مولتی کالر افتاد. در این خودرو برخی قسمت‌ها رنگ قرمز به خود گرفته‌اند که مهم‌ترین آن‌ها سقف است. و تولید پژو 207 دو رنگ به یکی از اولویت‌های اصلی ایران خودرو تبدیل شد.

حال در چند روزگذشته شایعاتی مبنی بر توقف تولید پژو 207 دو رنگ در کشور به وجود آمده که در پی آن ایران خودرو بیانیه رسمی خود را منتشر کرده است:

در پی انتشار برخی اخبار کذب و نادرست در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر توقف تولید محصول ۲۰۷ دو رنگ، تأکید می‌شود این خودرو بر اساس تقاضای مشتریان در حال تولید بوده و توقفی در خطوط تولید آن صورت نگرفته است. بر همین اساس از مشتریان محترم تقاضا می‌شود، اخبار و اطلاعیه‌های مرتبط با محصولات ایران‌خودرو را صرفاً از کانال‌های اطلاع‌رسانی این شرکت از جمله سایت خبری ایکوپرس به نشانی ikcopress.ir و کانال‌های رسمی در شبکه‌های اجتماعی داخلی دنبال کنند و به شایعات از منابع نامعتبر توجه نکنند.

شما عزیزان می‌توانید بروزترین اخبار دنیای خودرو را در مجله اجاره اتومبیل و کرایه ماشین و کرایه اتومبیل پارسیان همراه بخوانید.

ارسال دیدگاه

لطفا نام خود را وارد کنید! لطفا آدرس ایمیل را صحیح وارد کنید! لطفا پیام را وارد کنید!