شکست محبوبیت تسلا یک رویا نیست!

خط نشان BMW و فورد برای تسلا

جاه طلبی کمپانی تسلا و رئیس مرموز آن یعنی ایلان ماسک که در عصر امروز به یکی از قدرتمندترین و ثروتمندترین انسان‌های روی زمین تبدیل شده است، به بازارهای مختلف و از جمله بازار خودرو نیز کشیده است. کمپانی تسلا که به تولید خودروهای الکتریکی شهرت دارد، در بازار خودرو به یک قدرت بی‌چون و چرا در زمینه تولید این سدان‌ها تبدیل گشته و باوجود این محبوبیت، کمپانی‌های بزرگ و قدیمی خودروسازی از جمله فورد، بنز و بی‌ام‌و در صدد شکست تسلا برآمده‌اند. با این مقاله از مجموعه اجاره خودرو و اجاره ماشین پارسیان همراه تا انتها همراه باشید تا به بررسی برخی از صحبت‌های مدیران این غول‌های خودروسازی در این رابطه بپردازیم.

 

فولکس واگن را در سه سال آینده جای آنان تصور کنید!

هربرت دایس مدیرعامل فولکس‌واگن اعتقاد دارد که فولکس واگن تا سال ۲۰۲۵ می‌تواند تسلا را از نظر فروش خودروهای الکتریکی در جهان پشت سر بگذارد. دایس همچنین باور دارد کمبودهای جهانی زنجیره تأمین کمی بهتر خواهد شد و فولکس‌واگن وضعیت بسیار بهتری در نیمه دوم سال جاری میلادی خواهد داشت.

دایس به تازگی در مصاحبه‌ای گفته است: موضوع اصلی درباره بازار خودرو به آینده آن مربوط می‌شود. تسلا در حال حاضر پیشروی خودروهای الکتریکی است و احتمالاً دیجیتالی‌ترین خودروساز دنیا نیز محسوب می‌شود و مزیت‌هایی دارد. ما هنوز به دنبال رقابت با این شرکت هستیم و احتمالاً از نظر فروش تا سال ۲۰۲۵ از تسلا سبقت خواهیم گرفت.

 

فورد در پی رقابتی جذاب

فورد می‌گوید به دنبال تولید سالانه ۲ میلیون دستگاه خودرو تا چهار سال آینده می‌باشد. مدیرعامل این مجموعه در گفت‌و‌گویی خاطرنشان کرده است: ما برنامه‌هایی برای رقابت با تسلا داریم و می‌خواهیم بهترین سازنده خودروهای الکتریکی در جهان باشیم.

 

برای خواندن مقاله ورود مرسدس بنز به ایران اینجا کلیک کنید

 

بی ام و و به دست آوردن یک موفقیت بزرگ!

وب‌سایت KBB به‌ منظور تشخیص اینکه کدام برند خودرویی بیشترین توجه را بین مصرف‌کنندگان دارد اقدام به بررسی خودروسازان از طریق نظرسنجی‌های مشتریان و رفتار خرید آن‌ها کرده است. برای خودروهای لوکس این بی‌ام‌و است که “موردتوجه‌ترین” برند مشتریان آمریکایی لقب می‌گیرد. این خودروساز برندهایی همچون کادیلاک، لکسوس و حتی تسلا را شکست داده است. این یک موفقیت بزرگ برای این گروه خودروسازی می باشد.

 

در پایان باید به این نکته توجه داشت که تولید خودروهای الکتریکی سابقه چندانی نداشتته و مجموعه‌های یاد شده راه بسیار طولانی برای رقابت با یکدیگر خواهند داشت. شما عزیزان برای درج نظرات خود درباره این مقاله از مجموعه کرایه ماشین و کرایه خودرو پارسیان همراه می‌توانید در بخش کامنت آن با ما به اشتراک بذارید.

 

پارسیان همراه قدیمی‌ترین مجموعه در زمینه اجاره خودرو ، رنت ماشین و کرایه اتومبیل در کشور با بیش از 20 سال سابقه است و  اگر شما عزیزان قصد اجاره خودرو بدون راننده را دارید می‌توانید اینجا و اگر مایل هستید خودرو با راننده و تشریفات لوکس اجاره کنید، اینجا کلیک کرده و یا با شماره 22453020 تماس گرفته تا کارشناسان فنی مجموعه پارسیان همراه راهنمایی‌تان کند.

اینستاگرام ما

ارسال دیدگاه

لطفا نام خود را وارد کنید! لطفا آدرس ایمیل را صحیح وارد کنید! لطفا پیام را وارد کنید!