فراخوان فروش فوق‌العاده ایران خودرو اعلام شد

شرایط فروش فوق العاده ایران خودرو

یکی از یزرگترین گروه‌های خودروسازی ایران یعنی ایران خودرو طی فراخوانی شرایط فروش فوق العاده ایران خودرو را در سامانه یکپارچه قرعه کشی خودرو اعلام کرد تا بر این اساس برخی از خودروهای این شرکت به تعداد محدود در این سامانه با قیمت مناسب‌تری به فروش برسند. در طرح فروش فوق العاده ایران خودرو، خودروهای پژو ۲۰۶ تیپ ۲، پژو پارس سال، پژو پارس TU5، رانا پلاس (پانوراما)، سورن پلاس (جدید) و دنا پلاس توربو اتوماتیک حضور دارند که در ادامه این خبر از مجله اجاره خودرو و اجاره ماشین و کرایه خودرو پارسیان همراه بررسی خواهیم کرد.

 

طرح فروش شامل چه خودروهایی می شود؟

برای اولین بار طرح‌های فروش این دوره سامانه یکپارچه تخصیص خودرو ویژه ۳ گروه عادی، جوانی جمعیت و خودروهای فرسوده خواهند بود. فروش فوق العاده ایران خودرو در نیمه دوم شهریورماه 1401 در سامانه یکپارچه سازی قرعه کشی خودرو انجام خواهد و از این به بعد نیز گروه خودروسازی ایرن خودرو و همینطور سایپا بیشتر محصولات خود را به صورت قرعه کشی در همین سامانه با قیمتی مناسب تر به فروش می رسانند.

 

فروش فوق العاده ایران خودرو

فروش فوق العاده ایران خودرو

 

علاوه بر فروش فوق‌العاده، طرح پیش‌فروش محصولات ایران‌خودرو نیز در سامانه یکپارچه برقرار است. موعد تحویل این خودروها حداکثر ۱۲ ماهه خواهد بود. بهتر است بدانید که تمامی محدودیت‌ها و قوانین قبلی برای ثبت‌نام کنندگان همچنان باقی است و متقاضیان واجد شرایطی که در قرعه‌کشی‌های قبلی خودروسازان برگزیده نشده‌اند می‌توانند در این طرح شرکت نمایند.

 

فروش فوق العاده ایران خودرو

فروش فوق العاده ایران خودرو

 

متقاضیان از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه ۱۶ شهریورماه و به مدت ۳ روز یا ۷۲ ساعت می‌توانند با مراجعه به سامانه یکپارچه تخصیص خودرو نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند. زمان قرعه‌کشی و اعلام اسامی برندگان متعاقباً اعلام خواهد شد. برای ورود به صفحه قرعه کشی اینجا کلیک کنید.

 

پارسیان همراه قدیمی‌ترین مجموعه در زمینه اجاره خودرو ، رنت ماشین و کرایه اتومبیل در کشور با بیش از 20 سال سابقه است و  اگر شما عزیزان قصد اجاره خودرو بدون راننده را دارید می‌توانید اینجا و اگر مایل هستید خودرو با راننده و تشریفات لوکس اجاره کنید، اینجا کلیک کرده و یا با شماره 22453020 تماس گرفته تا کارشناسان فنی مجموعه پارسیان همراه راهنمایی‌تان کند.

 

اینستاگرام ما

ارسال دیدگاه

لطفا نام خود را وارد کنید! لطفا آدرس ایمیل را صحیح وارد کنید! لطفا پیام را وارد کنید!