پیش فروش و فروش فوق‌العاده سایپا در شهریور 1401

شرایط فروش فوق العاده سایپا

فراخوان یکی دیگر از طرح‌های فروش فوق العاده سایپا در شهریور 1401 اعلام شد و بر این اساس سایپا برخی از خودروهای خود را به تعداد مشخص در سامانه یکپارچه قرعه کشی خودرو عرضه خواهد کرد تا بر این اساس این خودروها به فروش برسند. در طرح فروش فوق العاده سایپا، خودروهای ساینا S، کوییک S، کوییک پلاس اتوماتیک، کوییک R اتوماتیک و کوییک R دنده‌ای عرضه خواهند که در ادامه این خبر از مجله اجاره خودرو و اجاره ماشین و کرایه خودرو پارسیان همراه آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.

 

طرح فروش شامل چه خودروهایی می شود؟

این طرح که از نیمه شهریور 1401 آغاز خواهد شد، در سامانه یکپارچه سازی قرعه کشی خودرو برگزار شده و خودروها در سه گروه عادی، جوانی جمعیت و خودروهای فرسوده عرضه و بیشتر محصولات سایپا نیز با قیمتی مناسب در سامانه یکپارچه سازی قرعه کشی خودرو عرضه خواهد شد.

 

فروش فوق العاده سایپا

فروش فوق العاده سایپا

 

فروش فوق العاده سایپا

فروش فوق العاده سایپا

 

بهتر است بدانید که تمامی محدودیت‌ها و قوانین قبلی برای ثبت‌نام کنندگان همچنان باقی است و متقاضیان واجد شرایطی که در قرعه‌کشی‌های قبلی خودروسازان برگزیده نشده‌اند می‌توانند در این طرح شرکت نمایند.

 

فروش فوق العاده سایپا

فروش فوق العاده سایپا

 

متقاضیان از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه ۱۶ شهریورماه و به مدت ۳ روز یا ۷۲ ساعت می‌توانند با مراجعه به سامانه یکپارچه تخصیص خودرو نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند. زمان قرعه‌کشی و اعلام اسامی برندگان متعاقباً اعلام خواهد شد. برای وارد شدن به صفحه قرعه کشی اینجا کلیک کنید.

 

پارسیان همراه قدیمی‌ترین مجموعه در زمینه اجاره خودرو ، رنت ماشین و کرایه اتومبیل در کشور با بیش از 20 سال سابقه است و  اگر شما عزیزان قصد اجاره خودرو بدون راننده را دارید می‌توانید اینجا و اگر مایل هستید خودرو با راننده و تشریفات لوکس اجاره کنید، اینجا کلیک کرده و یا با شماره 22453020 تماس گرفته تا کارشناسان فنی مجموعه پارسیان همراه راهنمایی‌تان کند.

اینستاگرام ما

ارسال دیدگاه

لطفا نام خود را وارد کنید! لطفا آدرس ایمیل را صحیح وارد کنید! لطفا پیام را وارد کنید!