پورشه و آئودی به فرمول یک می‌آیند

ورود پورشه و آئودی باعث جذاب شدن فرمول یک می‌شود

چندی پیش بود که در پی شایعات ورود پورشه و آئودی به مسابقات فرمول یک، مدیرعامل گروه فولکس‌واگن «هربرت دیس» واکنش نشان داد و با تأیید شایعات ورود پورشه و آئودی به فرمول یک، رسما اعلام کرد که این دو برند لوکس وارد بالاترین سطح موتوراسپرت خواهند شد. اقدامی که باعث جذابیت هرچه بیشتر مسابقات فرمول یک که بالاترین سطح مسابقات اتومبیل رانی در جهان است خواهد شد. با این مقاله از گروه اجاره خودرو ، اجاره ماشین و کرایه خودرو پارسیان همراه تا انتها همراه باشید تا به بررسی این موضوع و شایعات پیرامون آن بپردازیم.

 

شایعه‌ای که به واقعیت خواهد پیوست

بعد از مطرح شدن شایعه حضور پورشه و آئودی در مسابقات فرمول یک، مدیرعامل گروه فولکس واگن در گفتگویی عنوان کرد که این برند مناسب حضور در مسابقات نیست اما به جای آن پورشه و آئودی به‌طور مجزا و با نام خود وارد این رقابت‌ها می‌شوند. بنابر صحبت‌های هربرت دیس، تغییر قوانین فرمول یک در سال ۲۰۲۶ فرصت مناسبی برای ورود جذابترین گروه های خودروسازی به این مسابقات خواهد بود و هردو برند پورشه و آئودی قصد دارند از سال ۲۰۲۶ وارد مسابقات فرمول یک شوند؛ یعنی زمانی که پیشرانه‌های درون‌سوز با استفاده از سوخت‌های مصنوعی کاملاً پایدار کار خواهند کرد.

هربرت دیس مدیرعامل گروه فولکس‌واگن در ادامه صحبت‌های خود به این موضوع اشاره کرد که توسعه یک پیشرانه فرمول یک برای این گروه خودروسازی سه تا چهار سال طول خواهد کشید و بنابراین باید زودتر این تصمیم گرفته می‌شد تا برای سال ۲۰۲۶ آماده شوند.

 

برای مشاهده برندگان اولین دوره قرعه کشی خودرو اینجا کلیک کنید

 

اما یک سوال مهم در اینجا مطرح می‌شود و آن این است که چرا این غول خودروسازی دنیا تصمیم گرفت وارد فرمول یک شود و مسابقات موتوراسپرت دیگری را انتخاب نکرده است؟ هربرت دیس در پاسخ به این سوال می‌گوید که این رقابت‌ها به‌طور بسیار مثبتی در سرتاسر جهان در حال گسترش است و به اعتقاد این مدیر ۶۳ ساله، مشاهده فرمول یک در ایالات‌متحده بشدت درحال افزایش است و این درحالی‌ است که در آسیا هم مردم بیشتری در حال تماشای فرمول یک می‌باشند.

 

دیس در توییتی آورده است: اگر به رویداد یا رویدادهای ورزشی مهم جهان نگاه کنید، در موتوراسپرت فقط فرمول یک است که اهمیت دارد. اگر موتوراسپرت را می‌خواهید باید فرمول ک را انتخاب کنید زیرا در آنجا بیشترین تأثیر را دارید. علاوه بر این، نمی‌توانید وارد فرمول یک شوید مگر اینکه یک پنجره تکنولوژی باز شود که این یعنی برای ورود باید یک قانون تغییر کند به‌گونه‌ای که همه دوباره از یک جا شروع کنند و این موضوع در هیئت‌مدیره با اتفاق آراء همراه نبود؛ چراکه ما قطعا از نظر استراتژیک اولویت‌های دیگری نیز داریم. خودروهای ما باید از لحاظ فنی بروز باشند، ما باید قابلیت رانندگی خودکار داشته باشیم، ما به توانایی‌های نرم‌افزاری نیاز داریم و ما به باطری برای خودروهای برقی خود نیاز داریم. در کل می‌توان گفت که ما به‌اندازه کافی کار برای انجام دادن داریم و واقعا نیازی به فرمول یک نخواهیم داشت. اما این مسابقات بسیار جذاب و هیچان‌انگیز می‌باشند و ما می‌خواهیم جزوی از این هیجان باشیم.

 

به نظر می‌رسد که ورود پورشه و آئودی به مسابقات فرمول یک باعث هرچه جذاب‌ترشدن این مسابقات خواهد شد. شما عزیزان می‌توانید با دنبال کردن مجله کرایه اتومبیل و کرایه خودرو و اجاره اتومبیل پارسیان همراه از بروزترین اخبار دنیای خودرو باخبر شوید.

 

پارسیان همراه قدیمی‌ترین مجموعه در زمینه اجاره خودرو ، رنت ماشین و کرایه اتومبیل در کشور با بیش از 20 سال سابقه است و  اگر شما عزیزان قصد اجاره خودرو بدون راننده را دارید می‌توانید اینجا و اگر مایل هستید خودرو با راننده و تشریفات لوکس اجاره کنید، اینجا کلیک کرده و یا با شماره 22453020 تماس گرفته تا کارشناسان فنی مجموعه پارسیان همراه راهنمایی‌تان کند.

 

اینستاگرام ما

ارسال دیدگاه

لطفا نام خود را وارد کنید! لطفا آدرس ایمیل را صحیح وارد کنید! لطفا پیام را وارد کنید!