بازدید اصحاب رسانه از ایران خودرو ری را

بازدید از ایران خودرو ری را

بلاخره بعد از چندین روز انتظار، اصحاب رسانه توانستد از ایران خودرو ری را بازدید کنند. اصحاب رسانه با حضور در مرکز تحقیقات گروه صنعتی ایران‌خودرو در جریان روند پروژه طراحی “ری را” قرار گرفتند. با این مقاله از مجله اجاره خودرو و اجاره ماشین و کرایه ماشین پارسیان همراه تا انتها همراه باشید تا به بررسی این خبر بپردازیم.

 

شکل گیری ری را ایران خودرو

این پروژه که درواقع نمونه ایرانی پژو ۲۰۰۸ بشمار می‌رود، تقریبا موازی با پروژه تارا در حال پیشروی بود و طبق برنامه‌ریزی می‌بایست پس از عرضه تارا، این کراس‌اوور نیز وارد مرحله تجاری‌سازی می‌شد. اما وقوع تغییراتی در بدنه مدیریتی ایران‌خودرو و مرکز تحقیقات باعث شد تا پروژه قبلی که رایمون نام داشت، با تغییرات وسیع در استایل محصول مجددا بازطراحی شده و با نام جدید ری را وارد پروسه تولید و عرضه شود.

در نگاه اولیه به ایران خودرو ری را می‌توان برداشت کرد که طراحان ایران‌خودرو سعی کردند برای تحقق اهداف فوق، با الگوگیری از خودروهای بخصوصی این محصول را طراحی کنند. در نمای جلویی شباهت انکارناپذیر به نسل جدید هیوندای سانتافه، چهره‌ای خشن و تهاجمی را برای ری‌را به همراه داشته؛ علاوه بر الگوهای تعریف شده به نظر می‌رسد که ایران‌خودرو قصد داشته تا در ری‌را کماکان روح پژو-سیتروئن حاکم فرما باشد.

 

برای خواندن مقاله توقف در فروش خودروهای درون سوز اینجا کلیک کنید

 

شباهت زیاد نمای عقب ری‌را به نسل جدید پژو ۲۰۰۸ به‌خصوص در استفاده از چراغ‌های ال‌ای‌دی داخل نوار مشکی رنگ، بهره‌گیری از اهرم تعویض دنده الکترونیکی شبیه به اهرم دنده خودروهای دی اس و استفاده از رینگ‌های دی اس ۵ و ۶ تا حدودی این فرضیه را تأیید می‌کند. ترکیب این موارد توانسته یک طراحی متوازن و لوکس‌تری را نسبت به نسخه‌ی قدیمی پروژه رقم بزند.

هرچند که ری‌را تا تولید راه زیادی در پیش دارد اما روایت طراحی آن و خروجی این بخش نسبت به سایر محصولات وطنی کاملاً رضایت‌بخش است و پس از سمند می‌توان از ری‌را به‌عنوان یک حرکت متفاوت در صنعت خودروی کشور یاد کرد.

 

با تمام این تفاسیر باید منتظر باشیم و ببینیم که آیا خروجی ایران خودرو ری را لذت بخش خواهد بود یا پروژه‌ای شکست خورده می‌شود؟ شما عزیزان برای خواندن بروزترین اخبار دنیای خودرو می‌توانید مجله اجاره اتومبیل و کرایه ماشین و کرایه اتومبیل پارسیان همراه را دنبال کنید.

 

پارسیان همراه قدیمی‌ترین مجموعه در زمینه اجاره خودرو ، رنت ماشین و کرایه اتومبیل در کشور با بیش از 20 سال سابقه است و  اگر شما عزیزان قصد اجاره خودرو بدون راننده را دارید می‌توانید اینجا و اگر مایل هستید خودرو با راننده و تشریفات لوکس اجاره کنید، اینجا کلیک کرده و یا با شماره 22453020 تماس گرفته تا کارشناسان فنی مجموعه پارسیان همراه راهنمایی‌تان کند.

اینستاگرام ما

ارسال دیدگاه

لطفا نام خود را وارد کنید! لطفا آدرس ایمیل را صحیح وارد کنید! لطفا پیام را وارد کنید!