شرایط فروش و ثبت نام اینترنتی ایران خودرو ویژه عید سعید فطر

شرایط فروش ایران خودرو

بعد از قرعه کشی‌های مکرر و اعطای خودرو به برندگان جشنواره‌های ایران خودرو و سایپا، اینبار ایران خودرو طرحی ویژه به مناسبت عید سعید فطر برای خانواده‌های ایرانی درنظر گرفته است. طرحی که ویژه عید فطر است و در آن خانواده‌هایی که دارای دو فرزند می‌باشند، می‌توانند با بیشترین شانس صاحب خودرو با نرخ کارخانه شوند. با ما همراه باشید تا در ادامه به بررسی این طرح ویژه و شرایط فروش ایران خودرو بپردازیم و بخشنامه‌های مربوط به آن را بررسی کنیم.

 

ابلاغیه ایران خودرو

شرکت خودروسازی ایران خودرو در پیامی به همراه تبریک عید سعید فطر به طرح ویژه خود و همینطور شرایط فروش ایران خودرو اشاره کرد که متن آن به شرح زیر است:

با سلام و احترام ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر، به اطلاع عموم متقاضیان مشمول و حائز شرایط می‌رساند در راستای ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در تاریخ 18 آبان سال گذشته از سوی مجلس شورای اسلامی، شرکت ایران خودرو برای مادرانی که فرزند دوم و بعدی آن‌ها پس از تاریخ قانون مذکور متولد شده اند، امکان ثبت نام یک دستگاه از محصولات ایران خودرو را به قیمت مصوب فراهم نموده است.
در صورتیکه تعداد متقاضیان مشمول در این بخشنامه، بیش از ظرفیت شرایط فروش باشد، تخصیص خودرو در قالب قرعه کشی صورت می‌پذیرد و در غیر این صورت، برای تمامی مادران مشمول که شرایط آنها به تایید سازمان‌های ذیربط برسند، امکان واریز وجه میسر خواهد گردید. همچنین به اطلاع می‌رساند قرعه کشی این بخشنامه به صورت همزمان با بخشنامه مشابه فروش فوق‌ا‌‌لعاده مرحله سی و هفتم انجام می‌شود.

ایران خودرو در ادامه به چهار نکته مهم: 1- در این طرح قیمت خودرو قطعی است و تحویل حداکثر 3 ماهه می‌باشد 2- انتشار حداکثری این طرح برای شرکت خانواده‌های ایرانی در طرح ویژه و اطلاع از شرایط فروش ایران خودرو 3- شرکت کلیه مشمولین که تا به حال نتوانستند امکان واریز وجه داشته باشند 4- پرداخت پول بعد از قرعه کشی اشاره کرد که بسیار حائز اهمیت می‌باشد.

 

مهلت ثبت نام

طرح فروش فوق‌العاده با موعد تحویل 3 ماهه برخی محصولات شرکت ایران خودرو ویژه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، در صورت لزوم با روش قرعه کشی، مطابق جدول انتهای بخشنامه (برای دیدن جدول اینجا کلیک کنید)  از روز یکشنبه مورخ 1401/2/11 شروع و تا پایان روز پنجشنبه مورخ 1401/2/15 ادامه خواهد داشت. در ضمن مراسم قرعه کشی طرح فروش فوری محصولات ایران خودرو، روز شنبه هفته آینده انجام خواهد شد و به برندگان از طریق پیامک و همچنین پنل سایت ایران خودرو اطلاع‌رسانی می‌شود.

 

نحوه ثبت نام

بعد از ورود به سایت رسمی ایران خودرو، کافیست کل ملی و شماره موبایل خود را وارد کرده و در صفحه قرعه کشی ثبت نام کرده و بعد رمز یکبار مصرف ارسالی را وارد کنید. بعد وارد شدن در پنل قرعه کشی محصولات ایران خودرو، اطلاعات فردی خود را تکمیل کرده و درنهایت شانس خود را برای شرکت در قرعه کشی محصولات ایران خودرو امتحان کنید.

 

شرایط عمومی بخشنامه

1 .به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می‌گیرد. در صورت ثبت نام، انتخاب و واریز وجه در این بخشنامه، در قرعه کشی بخشنامه همزمان و بخشنامه‌های بعدی شرکت داده نمی‌شود.
2 .انتقال امتیاز و حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه کشی به اشخاص ثالث ممنوع می‌باشد.
3 .شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام فرد متقاضی باشد.
4 .فرد انتخاب شده، می‌بایست در مرحله واریز وجه، جهت انتخاب کد نمایندگی مطابق با استان محل سکونت، آدرس و کدپستی اقدام نماید.
5 .گارانتی خودرو پس از 5 ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می‌گردد و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل 1000 کیلومتری خودرو نیز الزامی است.
6 .امکان صلح در قرارداد وجود ندارد.
7 .خودروی قابل ارائه از طریق این بخشنامه، از آخرین استاندارد زیست محیطی و مقررات اعلام شده و حاکم بر کشور در زمان تحویل خودرو، برخوردار خواهد بود.

 

 

امیدواریم شما عزیزان بتوانید از شرایط فروش ایران خودرو به نحو احسن استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید اینجا کلیک کنید. اگر شما عزیزان قصد اجاره خودرو بدون راننده را دارید می‌توانید اینجا و اگر مایل هستید خودرو با راننده و تشریفات لوکس اجاره کنید، اینجا کلیک کرده و یا با شماره 22453020 تماس گرفته تا کارشناسان فنی مجموعه پارسیان همراه راهنمایی‌تان کند.

 

منبع اصلی شرایط ویژه ایران خودرو

اینستاگرام ما

ارسال دیدگاه

لطفا نام خود را وارد کنید! لطفا آدرس ایمیل را صحیح وارد کنید! لطفا پیام را وارد کنید!