فروش ویژه ایران خودرو از 25 تیرماه

جزئیات فروش ویژه ایران خودرو

پس از تحریم‌های و با اجرای طرح ممنوعیت واردات خودرو خارجی به بازار، شدید اجرای قرعه کشی‌های متعدد گروه خودروسازی ایران خودرو و سایپا طی دو سال گذشته به حذف واسطه‌گری و متعادل شدن قیمت خودرو در بازار کمک کرده است. با انجام این کار افراد می‌توانند با اطلاع از قیمت روز محصولات ایران خودرو و در نظر گرفتن بودجه مورد نظر جهت خرید خودرو اقدام کنند. البته برای خرید خودرو باید شانس نیز داشته باشید تا برنده قرعه کشی ویژه ایران خودرو و سایپا شوید. با این خبر از گروه اجاره خودرو و اجاره ماشین و کرایه ماشین و رنت خودرو پارسیان همراه تا انتها همراه باشید تا به جزئیات این طرح یعنی فروش ویژه ایران خودرو از تاریخ 25 تیرماه بپردازیم.

اجرای طرح فروش ویژه

مرحله جدید پیش فروش محصولات ایران خودرو از طریق سامانه یکپارچه فروش خودرو اعلام گردید. براساس اعلام ایران خودرو فروش به صورت قرعه کشی با ضوابط و محدودیت های قبلی خواهد بود.

ایران‌خودرو برنامه فروش فوق‌العاده با تحویل حداکثر سه ماهه محصولات خود را برای ارائه در سامانه یکپارچه قرعه‌کشی اعلام کرد. این طرح فروش شامل خودروهای پژو ۲۰۶ تیپ ۲، پژو پارس سال، پژو ۲۰۷i اتوماتیک ۶ سرعته مولتی کالر با سقف قرمز و موتور TU5P، تارا اتوماتیک و دنا پلاس توربوشارژر اتوماتیک می‌شود. البته گفتنی است که هم‌زمان با این طرح، پیش‌فروش محصولات دیگر ایران‌خودرو نیز در همین سامانه انجام می‌شود. موعد تحویل این خودروها حداکثر ۱۲ ماهه خواهد بود.

بهتر است بدانید که طرق گفته ایران خودرو علاوه بر طرح فروش ویژه ایران خودرو ،شرایط فروش فوق ویژه طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به طور همزمان برقرار می‌باشد. جزئیات این طرح در عکس زیر آمده است:

 

 

فروش ویژه ایران خودرو

فروش ویژه ایران خودرو

 

 

برای ورود به سامانه طرح فروش ویژه ایران خودرو اینجا کلیک کنید

 

شما عزیزان برای خواندن بروزترین اخبار دنیای خودرو می‌توانید مجله اجاره اتومبیل و کرایه ماشین و کرایه اتومبیل پارسیان همراه را دنبال کنید. پارسیان همراه قدیمی‌ترین مجموعه در زمینه اجاره خودرو ، رنت ماشین و کرایه اتومبیل در کشور با بیش از 20 سال سابقه است و  اگر شما عزیزان قصد اجاره خودرو بدون راننده را دارید می‌توانید اینجا و اگر مایل هستید خودرو با راننده و تشریفات لوکس اجاره کنید، اینجا کلیک کرده و یا با شماره 22453020 تماس گرفته تا کارشناسان فنی مجموعه پارسیان همراه راهنمایی‌تان کند.

اینستاگرام ما

ارسال دیدگاه

لطفا نام خود را وارد کنید! لطفا آدرس ایمیل را صحیح وارد کنید! لطفا پیام را وارد کنید!