برندگان اولین دوره قرعه کشی خودرو مشخص شدند

اعلام نتایج قرعه کشی خودرو در سامانه تخصیص خودرو

بعد از ممنوعیت واردات خودرو به بازار خودرو داخل و استفاده از توانایی تولیدات ملی، طرح‌های مختلفی برای فروش خودرو به متقاضی‌های پیشبینی شد که در روز گذشته اولین آن اجرا و اسامی برندگان در این طرح مشخص شد. نخستین دوره فروش خودرو از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو با هدف شفاف‌سازی فرآیند تخصیص خودرو به متقاضیان، تحت نظارت سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان روز 9 خرداد 1401 قرعه کشی شد و مشتریان نهایی سامانه یکپارچه تخصیص خودرو در مراسمی با حضور نهادهای نظارتی، مشخص شدند. برای مشاهده نتایج قرعه کشی خودرو و چگونگی تحویل، با این مقاله از مجموعه اجاره خودرو و اجاره ماشین و رنت خودرو پارسیان همراه، همراه باشید.

 

سامانه یکپارچه سازی ثبت نام و اعلام نتایج قرعه کشی خودرو

بعد از 2سال تجربه نا‌موفق خودرو‌سازان در قرعه‌کشی خودرو، وزارت صنعت از ابتدای سال‌جاری تصمیم گرفت با تغییر مکانیسم عرضه خودرو، تیراژ عرضه را افزایش دهد. بر همین اساس سامانه یکپارچه عرضه خودرو با روشی جدید طراحی و از آخر اردیبهشت‌ماه آغاز به‌کار کرد. وزارت صنعت اعلام کرد که از این پس قرعه‌کشی خودرو به‌صورت فصلی انجام خواهد شد و طبق برنامه قرار است در هر دور از قرعه‌کشی و ثبت‌نام بین 200 تا 300 هزار خودرو به متقاضیان واگذار شود.
بر همین اساس فرایند نخستین دوره ثبت‌نام، در سامانه متمرکز قرعه‌کشی خودرو، از ۲۷‌اردیبهشت آغاز شد و تا یک هفته ادامه داشت. در دوره نخست ۴میلیون و ۱۷۵هزار و ۳۵۲ نفر، در طرح قرعه‌کشی خودرو ثبت‌نام کردند که ۳میلیون و ۸۸۷هزار و ۳۰۱نفر در طرح عادی و ۲۹۷ هزار نفر در طرح حمایت از خانواده ثبت‌نام شدند.

مجموع ظرفیت در نظر گرفته شده در خودروهای عرضه شده توسط خودروسازان در سامانه یکپارچه تخصیص برای این دوره ۱۷۶ هزار و ۹۱۱ خودرو بود که در قالب ۱۱۵ طرح فروش متنوع (فروش فوری، فوق العاده، پیش فروش‌های کمتر از یکسال و مشارکت در تولید) عرضه شد. بدین ترتیب شانس برنده شدن به طور میانگین تنها ۴.۲ درصد خواهد بود که البته نسبت به برنامه‌های فروش خود شرکتها به مراتب بالاتر است.

 

 

برای خواندن مقاله لغو گواهی استاندارد سمند و تیبا اینجا کلیک کنید

 

 

استفاده از سامانه یکپارچه سازی قرعه کشی خودرو

بررسی‌ها نشان می‌دهد ایجاد سامانه یکپارچه تخصیص خودرو امکان دسترسی مصرف‌کنندگان واقعی به‌خودرو را افزایش می‌دهد و از سوی دیگر میزان و تنوع عرضه شانس مصرف‌کنندگان را در دستیابی به محصول موردنظر بالاتر می‌برد. ضمن اینکه طرح تخصیص خودرو از طریق سامانه یکپارچه ضمانتی برای اجرای طرح‌هایی مانند قانون جوانی جمعیت است. طبق آمارهای موجود با توجه به افزایش میزان عرضه خودرو و فیلتر‌شدن خریداران واقعی احتمال دسترسی مصرف‌کنندگان به‌خودرو، به‌میزان 8برابر افزایش یافته است.

 

گفتنی است که با تمام خوبی ها و بدی های این طرح ها و قرعه کشی، نتایج قرعه کشی خودرو مشخص شده است و برای مشاهده نتایج قرعه کشی خودرو می توانید اینجا کلیک کنید. امیدواریم شما برنده این طرح باشید. پارسیان همراه مرکز کرایه اتومبیل و کرایه ماشین در تهران برای شما آرزوی سلامتی دارد.

 

پارسیان همراه قدیمی‌ترین مجموعه در زمینه اجاره خودرو ، رنت ماشین و کرایه اتومبیل در کشور با بیش از 20 سال سابقه است و  اگر شما عزیزان قصد اجاره خودرو بدون راننده را دارید می‌توانید اینجا و اگر مایل هستید خودرو با راننده و تشریفات لوکس اجاره کنید، اینجا کلیک کرده و یا با شماره 22453020 تماس گرفته تا کارشناسان فنی مجموعه پارسیان همراه راهنمایی‌تان کند.

 

اینستاگرام ما

ارسال دیدگاه

لطفا نام خود را وارد کنید! لطفا آدرس ایمیل را صحیح وارد کنید! لطفا پیام را وارد کنید!